USEIN KYSYTYT KYSYMYKSET

Miten kirjaudun verkkokauppaan ensimmäistä kertaa?

Mene sivulle www.seljat.fi. Sivun oikeassa yläreunassa on kirjaudu linkki. Aseta sähköpostiosoite ja salasana ja paina kirjaudu sisään.

Miksi verkkokauppaan kirjautuminen ei onnistu?

Mikäli muut tällä sivulla esitellyt keinot eivät ole auttaneet, suosittelemme olemaan yhteydessä myyjäänne, chat-palveluun tai lähettämään sähköpostia osoitteeseen: myynti@seljat.fi. Tarkistamme asian mahdollisimman nopeasti!

Olen unohtanut tunnukseni. Mitä teen?


Mene sivulle www.seljat.fi. Sivun oikeassa yläreunassa on kirjaudu/rekisteröidy linkki, paina sitä. Sähköposti ja salasana -kentän alla on linkki: Unohditko salasanasi? Paina sitä. Kirjoita uudelle aukeavalle sivulle sähköpostiosoite ja paina: Lähetä uusintalinkki. Saat sähköpostiisi linkin sivulle, jossa voit asentaa uuden salasanan. Toisinaan sähköposti voi mennä myös roskapostiin. Tarkistathan tuliko linkki kenties sinne. Mikäli nämä eivät auta ota yhteys myynti@seljat.fi tai lähetä chat-viesti asiakaspalvelijallemme.

Olen uusi asiakas tai haluan muuttaa yritykseni tietoja. Mitä teen?

Mene sivulle www.seljat.fi. Sivun oikeassa yläreunassa on kirjaudu/rekisteröidy linkki, paina sitä. Valitse painike: Uusi asiakas, kirjaudu tästä.  Aukeaa uusi sivu: pyydä rekisteröintiä. Valitse onko kyseessä uuden asiakkaan rekisteröinti vai haluatko muuttaa jo olemassa olevan yrityksen tietoja. Täytä sivulla olevat kentät, joissa on * ja tiedot täytettyäsi paina lähetä. Reskontramme päivittää tiedot normaalina työaikana n. klo 8:00-15:30 ja ne päivittyvät järjestelmään aina tasatunnein.

Mitkä ovat tilauksen maksutavat?

Maksutapana on lasku, korttimaksu tai verkkopankissa maksaminen (Svea Payments).

Tilauksella on maksutapa pankki mutta haluan laskun. Mitä teen?

Ota yhteys reskontramme hoitajaan joko sähköpostilla (taina.valimaa@sht-tukku.fi)  tai puhelimitse 040-3520 120.

Miten löydän tuotteet verkkokaupasta helposti?

Sivun yläreunassa on suurennuslasi ja etsi tuotetta kenttä. Voit kirjoittaa siihen tuotenumeron tai hakusanan jota haet (esim. ruukku pu) ja painaa enteriä. Tällöin saat näkyville kaikki tuotteet, joissa on kyseinen hakutermi käytössä. Käytä myös yläpalkissa olevia kategorioita hyväksesi. Esim. jos etsit ruusupussia, valitse pakkaus, ruusupussit ja suppilot.

Huomaathan että jos et tiedä missä kategoriassa tuote on valitse aina yksi pääkategoria yläpalkista ja paina sitä. Tällöin sivun vasempaan reunaan aukeaa vielä erillinen listaus alakategorioista, joista voit myös helposti nähdä mitä ne pitävät sisällään niitä erikseen klikkaamalla.

En löydä tuotetta jonka aiemmin olen verkkokaupassa nähnyt, mistä tämä voisi johtua?

Ota yhteys myyjääsi tai chat-palveluumme. Voi olla, että tuote on tilapäisesti loppunut varastosta ja siksi ei näy juuri nyt verkkokaupassa.

Tein tilauksen ja haluan muuttaa tilausta. Mitä teen?

Ota yhteys myyjäänne, verkkokaupan chat-palveluun tai kirjoita sähköpostia osoitteeseen myynti@seljat.fi.

Olen tekemässä tilausta mutta haluan tilaukseen viitteitä/kommentteja. Mitä teen?

Tee tilaus normaalisti ja siirry kassalle. Kohdassa 2, jossa vahvistat osoitteet, on sivun alareunassa kenttä: Jos haluat jättää viestin koskien tilausta, tee se tässä. Kirjoita tähän haluamasi muutos esim. poikkeava toimitusosoite ja lähetä tilaus normaalisti eteenpäin. Asiakaspalvelijamme näkevät viestin tilausta vahvistaessaan.

Miten toimitatte tilaukseni?

Yleisimmin käyttämämme toimitustapa on Posti. Huomaathan että käytössämme on Postin kotiinkuljetuspalvelu, jolloin pakettisi tulevat suoraan ilmoittamaasi toimitusosoitteeseen. Toinen vaihtoehto on tilata tuotteet lähimpään aluepisteeseemme, josta ne voi itse noutaa. Tämä toimitusmuoto on maksuton, mutta hitaampi kuin postikuljetus.

Mikä on tilauksen tavanomainen toimitusaika?

Pyrimme saamaan kaikki tilaukset, joiden tuotteet ovat varastossa, eteenpäin 24 h sisällä tilauksen vastaanottamisesta. Kiireaikoina (erilaiset kampanjat sekä joulusesonki) saattaa tämä viedä arvioilta noin 3-4 arkipäivää. Postin kuljetus meiltä teille kestää 1-2 arkipäivää.

Koko tilaukseni ei saapunut, mistä tämä voi johtua?

Lähetämme usein tilauksen monena erillisenä pakettina. Posti saattaa toimittaa paketit eri päivinä eli mikäli saatte vain osan paketeista kannattaa odottaa vielä seuraavaan päivään ennen kuin otat meihin yhteyttä. Monesti puuttuvat paketit tulevat seuraavana arkipäivänä.

Miksi sain eri tuotteen kuin olin tilannut?

Keräämme kaikki tilaukset käsin varastollamme Punkalaitumella. Valitettavasti keräilijälle saattaa tulla inhimillinen virhe. Tällöin kannattaa ilmoittaa virheestä myynti@seljat.fi  sähköpostilla.

Kuinka reklamoin tilauksestani?

Ota kuvat rikkinäisistä tuotteista. Lähetä reklamaatio osoitteeseen myynti@seljat.fi kuvien kanssa. Kerro tilausnumero, tuotenumero, jota reklamaatio koskee sekä reklamaation aihe.

Kuka voi ostaa Selja T. -verkkokaupasta?

Olemme tukkuliike ja myymme kaikille yrityksille, joilla on voimassa oleva y-numero.

Milloin chAT-palvelu on auki?

Chat-palvelumme on avoinna arkipäivisin n. klo 7-16. Kun chat on auki, siellä vastaa aina oikea ihminen, ei mikään robotti. Chatissa voi siis hoitaa monenlaisia asioita tilaukseen liittyen, esimerkiksi lisätä tuotteita äskettäin tehtyyn tilaukseen.

minulla on alennuskoodi, miten toimin sen kanssa?

Ostoskorissa tuotteiden alla näkyy kohta "Onko sinulla alennuskoodia?". Kun sitä klikkaa, avautuu kenttä, johon alennuskoodin voi kirjoittaa. Sen jälkeen hinta päivittyy ostoskorissa.

Mitä teen, kun pankkikorttimaksu ei mene läpi?

Mahdollisesti ongelma on jossain muualla kuin verkkokaupassamme, mutta jos korttimaksu ei toimi arkipäivinä virka-aikaan, voit olla yhteydessä reskontranhoitajaamme Taina Välimaahan joko sähköpostilla (taina.valimaa@sht-tukku.fi)  tai puhelimitse 040-3520 120. Joskus ongelmaan auttaa, kun kokeilee hieman myöhemmin uudelleen. Tuotteet säilyvät ostoskorissa, ellei jokin tuote juuri sillä hetkellä pääse loppumaan.

voinko ostaa vain yhden kappaleen tuotetta, vaikka sen tiedoissa lukee esim. 12 kpl/ltk?

Tuotteidemme myyntiyksikkö näkyy aina hinnan perässä (hinta näkyy ainoastaan silloin kun on kirjautunut verkkokauppaan), joten jos siinä lukee esim. 2,50 € / KPL, voit ostaa myös vain yhden kappaleen. Toisinaan yksikkö voi olla myös SRJ (sarja), LTK (laatikko) tai RAS (rasia).